Uilkje in Oeganda

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest! Meer informatie over mijzelf en de reis die ik ga maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Uilkje

Reacties

Reacties

Nynke

Hey Uilkje!

Wat spannend zeg! Wat een leuk onderzoek!!!
Ik ben heel benieuwd naar je foto's en verhalen!

Veel plezier!
Liefs Nynke

Jessica

Yippie!!! Hier is de medestudente... Net als Uilkje druk met voorbereiden en natuurlijk vol verwachtingen over deze reis naar Afrika:) Ik ben heel benieuwd wat ons te wachten staat. In ieder geval veel nieuwe en dus spannende ervaringen!
Veel succes met alle drukte de laatste paar weken. En voor je het weet landen we in Uganda!

Liefs Jessica

Stephanie

Hee Uilkje,
Echt wreed dat je in afrika zit:D wat doe je daar precies? Ik vind het echt super:D ik zou daar ook wel eens heen willen;) maar ik hoop dat het allemaal goed gaat!! Hoelang blijf je daar nog?? Nouja.. Vertel het allemaal als je weer terug bent in het kouden Nederland:P
Veel Liefs Stephanie ( een van de Jippers die meeging van de zomer!!)

Patricia

Ik ga je wel missen hoor!!!!
liefs pat

Nel

Hey Uilkje,
Nog een paar dagen en dan ga je aan het grote avontuur beginnen...ik wil je alvast een hele goede reis wensen en dat het een hele leerzame ervaring mag worden. Ik hoop ook dat je nog een beetje van het mooie land kunt genieten. Ik zal je verhalen en foto's zeker gaan lezen en bekijken.

Groetjes Nel

Hilde

Hey Uilkje, hoop dat je daar een hele leuke tijd hebt! Ga zeker eens op je site kijken!

Liefs
Hilde

Ger(da)

Heey Uilkje ,
Nog een paar daagjes en je vertrekt .Wil je een hele fijne reis toewensen. En pas goed op jezelf!
Groetjes Ger(da)

Marieke

Lieve Uilkje!

We hebben net afscheid genomen :( , wel een raar idee om je over vijf maanden pas weer te zien...Maar ik begrijp heel goed hoor dat je gaat, wordt vast een hele mooie ervaring!
Succes met je laatste voorbereidingen en hopelijk hebben we gauw contact als je daar bent!

Dikke tût Marieke

Sandra

Heej Uilkje!!

Vandaag de grote dag! We zullen je missen, hoor, tijdens de vergaderingen, maar ik houd je op de hoogte via de mail.

Ben voorzichtig en kom heelhuids terug! We kunnen niet zonder je op JiPkamp!!!

Liefs Sandra

Minze

ha Uilk
Goede reis gehad?
groetjes, Minze

dian

ben je al veilig aangekomen??

dian

ooooh keek ik net bij de post, lagen er nog een kaartje met leuke kadootjes!
dankjewel!

Uilkje herself!!!

Hallo!

We zitten voor het eerst in ons kantoor!! Jaja, er is zelfs een extra computer geregeld! Alles gaat prima, goede vlucht gehad, even lekker uit kunnen rusten bij vrienden van Jessica in Kampala en nu sinds een paar uur op de campus in Nkozi aangekomen!
Ik zal binnenkort een langer verhaal posten!
Bedankt nog voor alle lieve dingen die ik gekregen en ook gehoord heb van iedereen voor vertrek!!!! Dank je wel :D

Liefs uilkje

Danny

Dag Uilkje,
geweldig zeg, heel aangekomen, al een beetje plezier gehad en nu al aan het werk.
Gaat helemaal goedkomen met jullie.
Mijn statistiekvak is nu ook binnen en dus zullen we elkaar echt gaan ontmoeten in Tanzania in juni.
Heel erg veel plezier jij.

groetjes,
Danny

frits fransen

Dag Uilkje,
Ik heb net je reisverslag gelezen. Wat een mooie multi-culturele ervaring en ik ben benieuwd wat nu het verschil tussen Zuid Afrika en Oeganda is. Ik wens je veel geluk met je stage en je avonturen. Wel goed dat jij dit weer geregeld heb.
Groet Frits

Sandra

Heej meis,

Wat een spannende avonturen allemaal! Gaaf hoor!

Ik wil je nog even bedanken voor het gelukspop(petje)

Thanks meis en veel plezier nog!

Groetjes Sandra

Ingathafinga

Pop, kijk er naar uit dat je weer thuis bent, wilde ik ff zeggen, hihi!

Tut!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!