Uilkje in Oeganda

Veilig aangekomen!!

Hallo!!

Wat een indrukken tijdens deze eerst dagen! Het is hier heerlijk weer en de omgeving is prachtig! Het leuke is dat echt alles anders is, de insecten zijn groter, de vogels kleurrijker, de aarde rood, je hoort andere geluiden, ruikt andere geuren... En dan natuurlijk de cultuur, het is zeker even gas terug nemen en aanpassen, aanpassen, aanpassen maar wat zijn de mensen aardig!

De vlucht is goed gegaan, we begonnen meteen met vertraging maar hebben onze vlucht in Londen kunnen halen! Het was heerlijk dat we eerst een dag en nacht bij konden komen in Kampala bij vrienden van Jessica’s moeder.
Maar we waren natuurlijk ook erg nieuwsgierig naar de campus dus ook weer spannend toen we vandaag opgehaald werden door Max, onze begeleider hier! En na een hele mooie autorit (je komt natuurlijk ogen te kort om alles in je op te nemen) kwamen we vanmiddag aan op de campus. De kamer is simpel en klein maar het is prima zo! Straks maar eens even wat foto’s en kaartjes ophangen.

Waar ik meer aan zal moeten wennen waarschijnlijk is het eten! We hebben zonet lunch gehad en onder andere Metoke (zo heet het als ik het me goed herinner) gegeten, dit is een soort van geprakte banaan maar dan warm en niet zo zoet, ik geloof dat ik hier nog niet zo snel een delicatesse in zie... Maar bonen en (zoete) aardappelen worden hier ook gegeten dus dat komt helemaal goed!

Ik heb nog weinig foto’s gemaakt maar zal er de komende dagen meer maken zodat ik binnenkort wat kan plaatsen en jullie een indruk krijgen van de omgeving! Ook adres en telefoonnummer volgen nog!

Voor nu dus even tot zover maar ik wil nog wel iedereen even bedanken die aan me heeft gedacht op wat voor manier dan ook, etentjes, kadootjes, sauna, kaartjes, lieve woorden het kon niet op!! Ik ga jullie allemaal wel missen in deze hele mooie maar ook nieuwe en vreemde omgeving!!

Een hele dikke kus uit Nkozi,

Uilkje

Reacties

Reacties

patricia

Hey,
Fijn dat je reis goed is verlopen.. ondanks de vertraging dan... ben nu al jaloers als ik dat zo hoor.. kom binnenkort wel even binnen wippen hahahha..
liefs pat

Marloes

Hey Uilkje,

Zo te horen is het daar prachtig en gaat het wel goed komen met jullie daar! Ben benieuwd naar de foto's en nu al nieuwsgierig naar je volgende verhaal vol belevenissen.

Liefs Mloes

Mathijs

Mooi dat je reis voorspoedig is gegaan! Geniet er van! Kijk nu al uit naar al die kleuren, mensen en grote insecten op je eerste foto posting!

Groetjes Mathijs!

anneke lageveen

Hallo Uilkje,

Fijn dat de reis goed is verlopen, ik wens je veel susses daar met je verblijf.

Ik zie de foto`s nog wel en lees het volgende veslag.

Groetjes ut sintjut.

Sharon K.

Hier un berichtje vanuit het stormachtige ychtenerbrege..
Gelukkig dat je veilig bent aangekomen.. en nu al aan het genieten bent!! :)
Ik wens je dan ook een top tijd toe!
En ik ga elke week ff op de site kijken.. voor ontwikkelingen :P

Veel plezier in de boes-boes..

Kussss sharon

groetjes van mun moeder!

Rienk

hee meid, zo...weer in afrika! geniet ervan.
ben benieuwd naar de foto's...(maar geen haast hoor.... Africa-time ;-)

Liefs, Rienk

margreet

He Uilkje,

Leuk om je eerste verhalen te lezen! Heel veel succes met alles....

Groetjes Margreet

Damara

Hoi Uilkje,

Wat super gaaf dat je nu in Oeganda zit! Was verrast toen ik de link in mijn mailbox zag en ga zeker je verhalen lezen. Weet nog goed dat, toen we uit Zuid Afrika kwamen, je in de toekomst graag weer naar het buitenland zou willen en nu zit je er dan.
Krijg zelf zin om weer weg te gaan. Nog ongeveer 8 maanden en dan heb ik daar weer de vrijheid voor.
Een goede tijd gewenst,

Groetjes Damara

Marjon

Haaa Uilkje! Fijn dat je veilig over bent en een hele fijne tijd daar! Ik houd je in de gaten ;). Groeten, Marjon

Feikje

Hey Uilkje, jammer je niet meer gesproken te hebben voor je vertrek. Heel veel plezier geniet ervan en hou ons op de hoogte (we willen ook foto's zien ;-))
Groetjes Feikje Xx

Wiegertje

hey zussie,
Wij zijn blij dat je veilig bent aangekomen.
Ik ben ook erg benieuwd naar de fotos.
pas goed opjezelf!
dikke tut wieg

Leonie

He Uilkje,

Super om je eerste verhaal te lezen!
Ik heb nu ook zoveel zin om naar Malawi te gaan!
Om zelf te ervaren hoe anders het in africa is.

Geniet ervan!

Ingathafinga

Mis je stiekum nu al, hihi!
Lekker genieten daar he pop en geef je even snel je adres daar door??

Tut!

elske

hey lieve uilkje,

zozo alweer een heel wat meegemaakt!(mooi verhaal en mooi geschreven!!)
ik ben blij dat je een goeie reis hebt gehad, en hou je volgende verhalen in de gaten....

geniet er van en hou ons vooral op de hoogte!!!

liefs els

Sander

Goed aangekomen superrrrr! Hier natte sneeuw, harde wind (officiele waarschuwing), koud en vies dus dubbel genieten voor je... Zet m op topper. Ik kijk uit naar de foto's!
Liefs

Elbrich

Hi Uilkje,

Nou, zo te horen ga je weer heel wat avonturen beleven! Super hoor! En fijn om te horen dat je goed bent aangekomen. Geniet van deze tijd (al is tijd maar een vaag begrip als je daar zit, maar de boodschap is dat je vooral moet genieten!!!). En die geprakte bananen gaan vast wel wennen... Ik ben erg benieuwd naar al je foto's en belevenissen dus ik blijf je volgen.

Groetjes,
Elbrich

Jitske

Hey Uilkje!
Ik wou je nog bellen vlak voor je vertrek om je een goede reis toe te wensen, MAAR.. ik was te laat en ik hoorde dat jij geen telefoon mee hebt genomen, dus kon ik je geen smsje meer sturen! Het lijkt me heel leuk om foto's van je te zien daar, dus kom maar op met die foto's... Geniet van je reis~! Liefs, Jitske

Heleen

Lieve Uilkje,

Wat gaat de tijd toch snel. Nu zit je alweer in Oeganda. Super! Ik ben heel benieuwd wat je daar allemaal gaat doen en beleven. Ik ben jaloers!! :) Heel veel succes en vooral plezier daar. Geniet ervan! En maak maar veel foto's, dan kan ik meegenieten.

Een hele dikke tut, Heleen

Marieke Farchi

Hoi Uilkje,

Twee weken geleden was ik met Geertje op werkbezoek bij Max. Het lukt me nu steeds niet hem te mailen. Kun jij mij misschien snel mailen zodat ik hem via jou een rapport kan sturen? Mijn e-mailadres is m.farchi@rug.nl.
Bedankt!

Groeten,

Marieke

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!